Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

Restituties

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Verlate of ontbrekende restituties

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak wat verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw restitutie nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Uitverkoopartikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden gerestitueerd.

Omruilingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een restitutie naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte zijn van uw retourzending.

Retourzendingen verzenden

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw restitutie afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via {e-mail} voor vragen over restituties en retourzendingen.